Random Fridays #5

Happy day after Thanksgiving! I hope you all had a good time . . . eating . . . stuff.

Yeah, anyway, so I’m doing Random Fridays again —

I AM VICTORIOUS. 2015 NANOWRIMO WINNER RIGHT HERE, BABY. 15000 WORDS. UP HIGH, DOWN LOW, GIVIN’ MYSELF A HIGH FIVE.

NaNoWriMo Winner 2015

Um. Yeah, I’m a winner. You may clap now.

Photo belongs to booksandmessybuns.wordpress.com

Photo belongs to booksandmessybuns.wordpress.com

Random Fridays  is a weekly meme hosted by Rebeca at “Books and Messy Buns”. Anyone can join, you just have to do the following:

  • Pick up the book you’re currently reading (or read last)
  • Go to this random number generator and insert the total amount of pages in your book
  • Generate a random number
  • Open your book in the page with number you got
  • Repeat step 2 and 3 but with the number of lines in that page
  • Your random sentence is the first sentence in the line with the number you got (it doesn’t matter if the sentence starts a few lines before)
  • Share your sentence, book title and author with the book community :)

My Random Sentence:

“She keeps passing boats safe from a journey that no one wants them to make.”

— page 147, Emily Windsnap and the Ship of Lost Souls by Liz Kessler.

autumn1

Ugh . . . I have a loose tooth and it hurts . . .

Advertisements

20 thoughts on “Random Fridays #5

  1. Ms. AGdoll says:

    WOO HOO! YAY! WAY TO GO, LOREN!! *cue loud applause*

    Seriously. That’s amazing! Congratulations! *emoticon party* :arrow: :star: :) :=^-^= mrgreen: :D XD :D XD :) :mrgreen: =^-^= :star: :!: :!: :bear: :rolls: :D :lol:

    ~Ms. AGdoll~

    P.S. And I spy that you’re reading Emily Windsnap!

    P.S.S I have a loose tooth too!

    Liked by 1 person

      • Ms. AGdoll says:

        I have read books 1-5 in the Emily Windsnap series. :)
        I think I liked the first book the most. :D I should check & see if book 6 is at my library!

        ~Ms. AGdoll~

        Liked by 1 person

  2. Megan (A Barefoot Gal) says:

    YAY LOREN!!!! WOOOOOOHHHHOOOOO!!!! YEAH!
    Any one who reads this reply with a hip hip hooray! 😆
    Lol! You know how you said happy day after thanksgiving? My brother is listening to a song called the day after thanksgiving. 😄
    Hope your tooth comes out soon. Maybe it’s out right now!

    Like

  3. Misty says:

    Yessss!!!!!! Amazing accomplishment, Loren!! Are you going to spend your December editing (and sleeping)?
    LOL, ouch! You should tie a string to your tooth and then tie it to the door…..
    Nah, I’m kidding. :P

    Like

  4. Allison says:

    Congratulations, Loren! Way to go! So are you finished with your story, or have you just met your goal of how many words you wanted to write in a month?

    Like

What's on your mind?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s